شهرستان بوشهر| دیدار مدیر بهزیستی شهرستان با فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صدیقه بهشتی پور با حضور در فرماندهی انتظامی با سرهنگ جهانبخش صیادی فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این دیدار صدیقه بهشتی پور مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر  ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان و ایجاد جامعه ای پاک، عاری از هر گونه ناهنجاری جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همکاری شبانه روزی با مجموعه بهزیستی  تقدیر نمود.

بهشتی پور گفت: در بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، خودکشی، کودک آزاری،   و بسیاری دیگر از آسیب‌های اجتماعی نیازمند تعامل مناسب با نیروی انتظامی و دادگستری است که به حمدالله این همکاری و همدلی در شهرستان با پرسنل خدوم و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان وجود دارد.

سرهنگ صیادی  فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای پرسنل و مجموعه بهزیستی در ارائه خدمت به ولی نعمتان خود، این دو مجموعه در حوزه مسائل اجتماعی افزود: این دو ارگان در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی همگام هستند و در این خصوص آمادگی داریم در همه زمینه ها الاخصوص پیشگیری از آسیبهای اجتماعی همکاری های خوبی را داشته باشیم.

کد خبر 119793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد